AnnonceLuk annonce




30.000 kr. til Støt Brysterne – vinderne fundet

12-10-2019

De tre heldige vindere, fra venstre, Lone Andersen, Birgitte Westerholm og Morten Spanggård. Privatfoto

Af Jens Nielsen

Supermarkederne Kvickly og Føtex, har sammen med Swärds Guldsmedie i Kordilgade, igen i år været sammen om en ’Støt Brysterne’ kampagne, hvor kunderne kunne vinde rigtigt flotte præmier. Fredag sidst på dagen blev vinderne offentliggjort sammen med det indsamlede beløb.

Næsten 30.000 kr., eller helt nøjagtigt 29.800 kr. er der samlet ind til ’Støt Brysterne’ kampagnen i Kræftens Bekæmpelse. Penge som er doneret fra Kvickly, Føtex og Swärds Guldsmedie.

I sidste års kampagne blev der indsamlet 17.000 kr., så kunderne har støttet endnu flottere op om kampagnen i år.

For hvert gåsebryst der blev solgt i kampagneperioden hos Kvickly, blev der doneret 10 kr., hos Føtex var der også 10 kr. for hvert morgentilbud der blev solgt, og hos Swärds Guldsmedie skulle man komme ind i forretningen og købe et lod til fem kroner for at deltage i konkurrencen.

De kunder som støttede det gode formål kunne så være heldig at vinde enten en diamantring, et dame- eller herreur eller en dame elcykel.

Det blev Lone Andersen som vandt diamantringen til en værdi af 11.000 kr., elcyklen, til en værdi af 13.000 kr., blev vundet af Morten Spanggård, mens Birgitte Westerholm blev den heldige som vandt et flot ur. I alt var der præmier for 25.000 kr. sponseret af de tre forretninger.



Klik her for at se billeder



Facebook Twitter Instagram
 
 
Kalender

 
Kalender
0